S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Lotta Liljeström - 12 juli 2011 22:25

Leia går här hemma och ser mer och mer gravid ut. Hon är alltid vacker och värdig, men nu strålar hon verkligen som bara gravida gör   Hon njuter verkligen av att få gå ut och in som hon vill igen. Den "husarrest" som hon haft sedan i januari då jag slutade ge henne p-piller är ju över i och med att hon är dräktig och senaste veckorna har hon haft fullt sjå med att ta tillbaka sitt revir från de "uppkomlingar" som passat på/vågat sig in på hennes område medan hon varit inne. Tjock som hon är jagar hon iväg de våghalsar som törs komma hit!


Här ligger hon och vilar upp sig inför stundande uppgifter.

 


Gino och jag har varit en tur till Trondheim på utställning och där blev han Internationell Champion !! Är sååå stolt över min vackra, snälla, gosiga kille som dessutom ska bli pappa snart! Lillplutten min!

Lägger in en drös bilder som vi tog på Gino och hans fina IC-kokard när vi kom hem!

          


Så här låg han ut i utställningsburen. Avslappnad o cool med baktassarna på toalådan och ena framtassen på en mus   


 

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards