S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg under februari 2012

Av Lotta Liljeström - 15 februari 2012 15:17

Nu är vi hemma igen efter två underbara veckor med familjen i Thailand   ! Vi har verkligen uppelvt mycket och bara gjort vad vi velat och kopplat av. Inte lagat mat, bäddat, städat, diskat, tvättat eller några andra "måsten" på två veckor! Men även om det är härligt att vara borta så är det skönt att komma hem också!

Några som verkligen saknat oss var Leia och Flippen (vi har saknat dem också såklart!) och de blev överlyckliga när vi kom hem! Gino är kvar i Östersund hos min syster och hennes flickor så honom har vi inte träffat ännu. Jag ska åka och hämta honom på fredag efter jobbet.

Jag hade hoppas på att Leia skulle ha dragit igång och löpa när vi var borta men inte då! Bara att fortsätta vänta! Tog lite bilder av henne i det härliga soliga vädret idag. Hon gillar verkligen inte att vara med på bild, men lyckades ändå ta några. Mitt hjärta som har gett mig så mycket!  
         



Av Lotta Liljeström - 9 februari 2012 10:49

Nu är vi tillbaka "hemma" på vårt hotell i Ao Nang efter tre underbara dagar på Phi-Phiöarna. Knappa två timmars båtresa bort från Krabi ligger dessa paradisöar!! Kritvita stränder, kristallklart vatten, palmer och faktiskt inte så mycket folk ute på småöarnas stränder.
               



På kvällarna  käkade vi middag på stranden och grabbarna blev helt betagna i eldshowen som de hade varje kväll. De blev lite "kenis" med några av grabbarna också! Måste säga att jag är impad av vad duktiga de är på att prata engelska mina boys. De tycker själva att det är kul när de förstår vad andra säger och kan prata själva också!
 

 

Tim hade tur att få köra en long-tailbåt på väg ut till en av öarna. Han var överlycklig, men vi lite nervösa. ;)
     



Här har vi en eftermiddag paddlat kanot till en annan strand "Monkey Beach". Måste säga att skugga är otroligt skönt ibland!!
   

Alex spexar vid poolen på väg till rummet. (Kan tillägga att han ramlade i sekunden senare)  


Och så mammas fina prinsessa Fanny   
  



Ha det gott alla!


kramar från oss

Av Lotta Liljeström - 3 februari 2012 11:46

I let the pictures talk...     


Men vi saknar er därhemma oxå!!!

                           



Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards