S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 16 april 2011

Av Lotta Liljeström - 16 april 2011 11:28

I går började Leia äntligen löpa!!

Gino har uppvaktat henne flitigt och de är väldigt kära   !! Dock tycker jag att han är lite "tafatt" i sina parningsförsök. Han biter sig liksom bara fast i nackskinnet och ligger där över ryggen på henne, och sedan händer inte så mycket mer... Jag har inte sett några fullbordade parningar ännu, men igår var de ensamma hela dagen när jag jobbade och i natt kan de ju också ha lyckats... Jag hoppas så innerligt att Leia kommer bli dräktig denna gång!


Vi har haft besök av en journalist från E14-tidningen. (Ges ut av Dagbladet till orterna längs E-14) Hon ville skriva om möjligheten att ha katt fast man är allergiker och ville komma och träffa katterna och få lite information om sibirisk katt! Jätteskoj och jag hoppas att hon får till något bra. Tidningen kommer ut på onsdag, så jag lägger väl ut en länk här om det står något om oss då!


Nu har jag packat matsäck och så ska Fanny, mamma och jag gå upp på Gösundaberget i det härliga vårvädret!


Ha det gott!

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards