S*Atoll´s sibiriska katter

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Ännu en "omslagspojke"

Av Lotta Liljeström - 17 maj 2012 15:36

Har glömt att skryta om att även Gino är månadens katt!    Han blev framröstad som maj månads katt på Sällskapet Sibiriska Katt:s forum. Så han pryder nu deras startsida!  Jättekul att mina fina killar får visa upp sig där fler än vi här hemma ser dem!

Jag har också varit och hcm-testat Flippen och Giza och båda har jättefina friska hjärtan!      Det känns verkligen bra och nu ser jag väldigt mycket fram mot Flippens planerade date senare under hösten. Har vi tur kanske även någon fler dam faller för honom så det kan bli någon till parning, han finns tillgänglig för 1-2 parningar till.

Just nu fäller han sin tjocka vinterpäls som bäst och laddar för en varm sommar och jag dammsuger hårtussar och rollar hår som en galning! De har löst av varandra han och Gino, så nu är de vita håren som var överallt i huset utbytta mot bruna. Ombyte förnöjer  

Leia trivs med att gå i väntans tider och blir allt rundare! Bara ca 2 veckor kvar nu och vi lääängtar så efter de hon har i sin mage!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Liljeström - 10 september 2016 22:29

Pieds långa resa till Skåne gick bra. Hon var superduktig vår modiga lilla busfia. Bil, flyg och bil igen innan hon var hemma. Blir så glad och varm i hjärtat när jag får höra hur trygg och stabila mina tjejer är när de flyger ur boet och ska klara s...

Av Lotta Liljeström - 10 september 2016 14:47

I tisdags blev tjejerna i Pionkullen 12 veckor. Här poserar de fint tillsammans innan vi åkte till veterinär Mats för vaccinering och besiktning. De fick sin spruta utan att säga ett knyst och passerade besiktningen med väl godkänt. Blacks fami...

Av Lotta Liljeström - 3 september 2016 13:31

Blev visst trångt i kojan när White och Piruett skulle ligga skavfötters där. ...

Av Lotta Liljeström - 2 september 2016 16:31


Även stora tjejer vill tutta och mysa med mamma. Black, White och Pied passar på nu och snälla mamma Elba låter dem tutta. + 11v så inte så lång tid kvar för dem här hemma innan nya äventyr väntar hos deras nya familjer. Vi njuter allt vi kan av...

Av Lotta Liljeström - 29 augusti 2016 21:04

Vårt lilla svartvita yrväder Pied är nu åter ledig pga allergireaktion hos tilltänkta familjen. Hon är en kavat dam som blir 11v i morgon. En kraftig och fin tjej som älskar mat, bus och gos. [Bild] ...

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards