S*Atoll´s sibiriska katter

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Leia väntar kattungar!

Av Lotta Liljeström - 19 april 2012 21:04

Har varit och dräktighetskollat Leia idag och vi såg flera små bebbar i hennes mage  ! Så om nu allt går som det är tänkt får vi kattungar i slutet av v.22 Läs mer på hemsidan.

Det blir perfekt i tid - två veckor innan jag går på sommarlediget och sedan är vi hemma och kan mysa med kattungarna hela lååånga sommaren  !


Svängde även in och hälsade på Kicki och missarna innan jag åkte hem! Ginos fina mamma Moira - lika vacker som vanligt, lilla blåbäret Cecina och sotsvarta Nova, en färgstark triss i damer som heter duga! Tack vare "kameradoktor" Kicki fungerar min kamera som den ska igen   , tack gumman - och jag tog några bilder på Nova och Cecina.


   


 
 
Marie

Marie

19 april 2012 22:10

GRATTIS! Jag ska inte kika in här när bebbarna väl kommit.. misstänker att bebissuget kan bli nästintill övermäktigt om det kommer ut några paddor med vitt. Men så härligt för er att få njuta av kattungar hela långa sommaren <3

Hörde om Kicki-kameradoktorn, en rolig historia ;)

Kram

http://blogg.sessans.com

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

20 april 2012 22:44

Så roligt Lotta! Både att Kicki fick till kameran men även såklart att det blir små kattungar hemma hos er till sommaren! Stort grattis!! *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Kicki

Kicki

24 april 2012 21:57

Grattis igen till den kommande kullen ;-D Kul att du kom förbi och skoj de fina bilderna på mina små prinsessor <3 hi hi, det var ju tur att kameradoktorn kunde ingripa, även om det bara var ren tur att jag såg "felet" *skrattar*
Kram

http://lince.blogg.se

 
Kicki

Kicki

24 april 2012 21:59

.. menar så klart "skoj att se de fina bilderna"
(borde finnas en ångra funktion på bloggar när man råkar trycka för snabbt på sänd knappen ;-) )

http://lince.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Liljeström - 10 september 2016 22:29

Pieds långa resa till Skåne gick bra. Hon var superduktig vår modiga lilla busfia. Bil, flyg och bil igen innan hon var hemma. Blir så glad och varm i hjärtat när jag får höra hur trygg och stabila mina tjejer är när de flyger ur boet och ska klara s...

Av Lotta Liljeström - 10 september 2016 14:47

I tisdags blev tjejerna i Pionkullen 12 veckor. Här poserar de fint tillsammans innan vi åkte till veterinär Mats för vaccinering och besiktning. De fick sin spruta utan att säga ett knyst och passerade besiktningen med väl godkänt. Blacks fami...

Av Lotta Liljeström - 3 september 2016 13:31

Blev visst trångt i kojan när White och Piruett skulle ligga skavfötters där. ...

Av Lotta Liljeström - 2 september 2016 16:31


Även stora tjejer vill tutta och mysa med mamma. Black, White och Pied passar på nu och snälla mamma Elba låter dem tutta. + 11v så inte så lång tid kvar för dem här hemma innan nya äventyr väntar hos deras nya familjer. Vi njuter allt vi kan av...

Av Lotta Liljeström - 29 augusti 2016 21:04

Vårt lilla svartvita yrväder Pied är nu åter ledig pga allergireaktion hos tilltänkta familjen. Hon är en kavat dam som blir 11v i morgon. En kraftig och fin tjej som älskar mat, bus och gos. [Bild] ...

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards