S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Lotta Liljeström - 18 januari 2012 15:32

Vi har smidit på våra kattungeplaner ett tag och nu börjar det närma sig! Leia ska få träffa läckra Gurkan, Sibir Koshki Aleksey, snart   ! Han ägs av Anna (S*XIWAQ) och jag är så glad att Leia får chansen att träffa denna snygging! Förhoppningsvis får vi några "smågurkor" och "småleior" i maj! Steg nummer ett är att damen i fråga kommer igång och löper som planerat snart och  sedan att hon och Gurkan fattar tycke för varandra. Vi håller tummarna!

Jag har varit och hälsat på Lotta och Askina ur vår senaste kull. Det är lite mer än två månader sedan kullen flyttade och det var fantastiskt roligt att träffa henne igen! Hon kallas Indira och hon och kompisen Buddha är verkligen prinsen och prinsessan hos Olleoch Lotta . Hon har växt på sig ordentligt och är lika kavat och social som hon var som liten !!!

Här kommer några bilder på skönheten. Jag tycker hon har en fantastisk färg!!

       

Här en bild på Budda och en något ihopklämd Indira   
 

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards