S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Lotta Liljeström - 21 oktober 2011 20:10

I kväll har tre av våra prinsessor flyttat hem till sina nya familjer! Det är med väldigt blandade känslor vi kramat om våra små älsklingar och önskat dem lycka till i sina nya familjer.  Dels är vi så klart ledsna över att behöva skiljas från dessa små underverk, men samtidigt är vi så otroligt glada för deras nya familjers skull! Alla ungarna är så otroligt efterlängtade och kärleken bokstavligen lyste om de nya ägarna när de fick sina små i famnen och skulle åka hem        . Av hela mitt hjärta önskar jag Askina, Amorosa och Anemone lycka till i sina nya familjer och jag vet att de får det jättebra !!


Först ut att flyga ur boet var Anemone. Hon bor nu i Kvissleby hos Maja, Lukas Sanna och Janne.

      

Sedan kom Amorosas matte Annika från Kramfors. Lillmatte Moa och husse Peter är på handbollscup och kunde inte vara med idag och längar så till söndag när de får komma hem till sin prinsessa!

Titta på min fina transportbur som min Moa gjort i ordning!  

      


Och så kom Askinas husse Olle och matte Lotta från Sundsvall. Äntligen får snygge Buddha hem sin nya lekkompis!

         



Fast de är stora och ska flytta så såg det ut så här i går:

Någonstans där under ligger mamma Leia! Snacka om trångt vid matbordet    

  


Sista veckan har Flippen kommit på att ungarna är riktigt roliga lekkompisar och oj oj oj vad de har lekt! Det är bara det att han inte riktigt har koll på att han väger nästan 6 kg och inte kan "svinga" sig i gardiner och upp på ungarnas små klöspelare lika smidigt och lätt som dem så det har blivit en hel del buller och brak när de farit fram    Men både de och vi som tittat på har nog haft lika kul!
        

Och så sista bilderna på alla fyra   !

   

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards