S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Lotta Liljeström - 7 augusti 2011 23:15

Känns som att jag kan andas ut nu, då Leia ätit och druckit ordentligt både i går och idag!   Ungarna ökar i vikt och fick rådet att inte stödmata mer just nu utan låta dem bara dia Leia för att stimulera mjölkproduktionen. Fortsätter väga dem flera gånger om dagen så jag har koll om det skulle verka som det blir dåligt med käk igen.


Adina har öppnat sitt ena öga och det andra är på gång också! Åh, så mycket mer riktig katt hon blev! Hon och lilla Anemone har börjat spinna så sött också! Det händer mycket på bara några dagar med de små pyrena   Hoppas jag får tid och ork att lägga in lite sötbilder i morgon.


Mitt egna lilla pyre Tim fyller 9 år i morgon  .  Helt otroligt att vår  "minsting" blivit så stor!   Han hade ju kalas för kompisarna i går och vi trodde vi hade vädergudarna med oss, men en halvtimma efter att alla barnen kommit så började det regna och blixtra. Så de fick roa sig inne, det blev mycket "Ryska posten" kan jag skvallra om  , plus en hel del hamburgare och glass!  Efter 1 1/2 timme hade det slutat blixtra här över oss så då fick de gå ut och bada i poolen. Att det fortfarande regnade bekom dem inte alls, det var ju trots allt 29 grader i vattnet     .

I morgon blir det kalas med tjocka släkten. Tacos och prinsesstårta är beställt av pyret mitt! Plus en hel massa presenter förstås!

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards