S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Lotta Liljeström - 30 april 2011 20:35

I går for jag Gino och Flippen till bästaste syster i Östersund för att ladda upp för utställningen idag.

Grabbarna är hur fantastiska och coola som helst när de kommer till nya miljöer! De bara kollar av läget och sedan hör det nya också till deras kungarike. Hur självklart som helst intar de soffan och övriga huset som de kungar de är!      


Mina systerdöttrar sov igår när vi kom, men i morse var de uppe med tuppen för att hinna leka med katterna innan vi for på utställningen. verlyckliga så klart att ha två katter hemma!! På dagen kom de och hälsade på oss.

 



Utställningen gick jättebra! Killarna skötte sig utmärkt. Flippen fick sitt cert (CAGCIB) och Gino tog sitt tredje CAC och blev champion och NOM till panelen!!   Fick inga röster där men bra med träning och faktiskt så var han finast av alla!!


 



Flippen parkerade i toalådan och där låg han all en tid han var i buren!


 



Här tar mina underbara systerdöttrar Hilda och Clara kvällsbadet.


 


Tjejerna har gått och lagt sig och nu laddar syster och jag för morgondagens utställning med ett glas rose´. Gött!






Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards