S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Lotta Liljeström - 21 april 2011 22:40

Förra veckan så fick jag samtal från en tjej som jobbar på Dagbladet och hon undrade om hon fick komma och hälsa på mig och katterna och skriva en artikel till E14-tidningen om sibirisk katt. Hon var här och fotade katterna och vi pratade en massa om sibirisk katt, allergi, utställning, lyckan att kunna ha ett djur fast man är allergisk, uppfödning och en massa annat    

I går så kom tidningen (E14-tidningen ges ut av Dagbladet till hushållen i västra Medelpad). Jag hade ju lovat att länka till artikeln när den kom för jag tog för givet att det fanns en nätupplaga, men tyvärr så gör det inte det ;(    Vissa artiklar finns med på Dagbladets nätsida, men inte alls allt. Tyvärr ligger inte "vår" artikel där. Men det var en liten trevlig artikel, på en halv sida ungefär, om hur och varför jag skaffade sibbe och började med utställning, lite om allergi och testhem och om att sibirisk katt kan vara en möjlighet för allergiker. Några bilder på Gino och Leia och mig var det också.


Har fått några samtal från några nya familjer/personer som vill testa allergi och som tyckte detta lät för "bra för att vara sant". Har bokat in några allergibesök efter påsk och jag hoppas så innerligt att det kommer gå bra för dem! Vet ju hur det känns att få veta att möjligheten att kunna ha katt finns, men att inte våga tro att det går...    Vet ju också hur det känns när det funkar!!   

Vill nu önska alla en riktigt Glad Påsk!!       

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards