S*Atoll´s sibiriska katter

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Melodifestivalkväll i Sundsvall!!

Av Lotta Liljeström - 5 mars 2011 23:03

Fanny och jag har precis kommit hem från en superkul kväll på Melodifestivalens "Andra chansen" i Sundsvall!!     


Det är verkligen en helt annan upplevelse att se och höra alla artister och låtar live, mot för på TV. Stämmningen i arenan var fantastisk, man drogs verkligen med i all glädje och feststämmning som var där!  


Lyx också att få spendera en hel lördagkväll med sin tonårsdotter! Vi hade så mysigt redan när vi fixade till oss på eftermiddagen. Fanny var smakråd när jag skulle välja kläde och hon fixade mitt hår så fint!  Tack gumman - du är bäst!    

Sen for vi in till stan och åt på restaurang (tacobuffé på BiteLine - Fannys favoställe) innan det var dags för show. Mina favoriter var Shirley´s Angels och Love Generaton men ingen av dem tog sig till finalen i Globen. Synd!


Så här fina var vi innan vi for (och eftersom Fanny bara är 14 och det inte blev någon efterfest var vi lika fina när vi kom hem  )



  

 
 
Marie

Marie

7 mars 2011 18:56

Vilken härlig bild på mor och dotter. Ni skulle kunna vara syskon!! :)

Låter som ni hade en jättefin dag tillsammans.

Håller med våra favoriter var också Shirlyes Angels och Love generation, men dessa mfl avnjöts från tv-soffan istället :)
Kram

http://nessis.bloggplatsen.se

 
Kicki

Kicki

8 mars 2011 18:21

Håller med Marie, ni skulle kunna var systrar =) 2 snygga tjejer!!! Själva såg vi i TV-soffan som vanligt, men dessvärre hejade vi inte på samma... jag gillade de som gick vidare!!! Men smaken är ju som baken =) Kram

http://lince.blogg.se

 
Lotta

Lotta

8 mars 2011 18:48

Tackar tackar för det!! Jag blev väldigt smickrad, men Fanny håller inte riktigt med. Jag som är "född på stenåldern" kan väl inte se ut som en syster till henne...
Hmm tonåringar kan vara rätt okänsliga ;)

kram

http://atolls-sibiriska-katter.bloggplatsen.se

 
Marie

Marie

11 mars 2011 14:48

;) klart hon inte vill jämföras med "morsan". Men hon kanske kommer att uppskatta det om några år :)

Hahaha stenåldern... Vi i "vår" ålder förstår INGENTING hur det är att vara 14 år ;)
Kram

http://nessis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Liljeström - 10 september 2016 22:29

Pieds långa resa till Skåne gick bra. Hon var superduktig vår modiga lilla busfia. Bil, flyg och bil igen innan hon var hemma. Blir så glad och varm i hjärtat när jag får höra hur trygg och stabila mina tjejer är när de flyger ur boet och ska klara s...

Av Lotta Liljeström - 10 september 2016 14:47

I tisdags blev tjejerna i Pionkullen 12 veckor. Här poserar de fint tillsammans innan vi åkte till veterinär Mats för vaccinering och besiktning. De fick sin spruta utan att säga ett knyst och passerade besiktningen med väl godkänt. Blacks fami...

Av Lotta Liljeström - 3 september 2016 13:31

Blev visst trångt i kojan när White och Piruett skulle ligga skavfötters där. ...

Av Lotta Liljeström - 2 september 2016 16:31


Även stora tjejer vill tutta och mysa med mamma. Black, White och Pied passar på nu och snälla mamma Elba låter dem tutta. + 11v så inte så lång tid kvar för dem här hemma innan nya äventyr väntar hos deras nya familjer. Vi njuter allt vi kan av...

Av Lotta Liljeström - 29 augusti 2016 21:04

Vårt lilla svartvita yrväder Pied är nu åter ledig pga allergireaktion hos tilltänkta familjen. Hon är en kavat dam som blir 11v i morgon. En kraftig och fin tjej som älskar mat, bus och gos. [Bild] ...

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards