S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Lotta Liljeström - 21 februari 2011 20:59

I dag har jag och alla missarna varit in till Sundsvall och gjort HCM-test och jag är så otroligt glad att alla fyra har friska fina hjärtan!!         


Alla skötte sig bra och var lugna, även om Leia och Giza morrade lite, men jag har varit med om värre uppförande från dessa tjejer så jag blev lättad!


Killarna låg hur stilla och snällt som helst, Gino tyckte rent av att det var mysigt! Mitt lillhjärta som bara älskar allt och alla!!


Leia är nu lite mer än fyra och ett halvt år och hennes dotter Giza blev tre i januari och sonen Flippen blir tre i juni och det känns väldigt skönt att allt ser bra ut och jag kan gå vidare med mina avelsplaner. Alla intyg och tester är klara för Gino också, så nu är det bara att invänta löp och att Gino förstår att man kan göra annat än att leka och retas med tjejer   .

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards