S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Lotta Liljeström - 20 februari 2011 11:53

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här på bloggen! Jag hade först internetkrångel ett par veckor och sedan när det var fixat kom jag liksom inte igång igen.  Men nu är jag på "G" igen!


Måste bara skyta lite om hur bra mina killar skötte sig på utställningen i Sundsvall och hur fantastiskt bra det gick för dem!! Gino fick superbedömning och blev Ex1 i klass 11 och BIV-T!! Han är nu även avelsgodkänd! Flippen fick sitt första CAGCIB och NOM till panelen!! Verkligen jätteroligt att min lilla skrutt fíck visa upp sig en gång till! Inga röster där men ändå...  


Stort TACK till dig Marie som fotade och skickade bilder till mig!!       



Tim, Gino och jag var till Östersund och hälsade på min syster och hennes familj. Tar alla chanser jag kan att miljöträna Gino och syrrans flickor Hilda och Clara älskar att få kattbesök! Familjen har inget eget husdjur, men flickorna vill görna ha. Mamma försöker övertyga dem om att en sköldpadda är ett bra och kul husdjur... Men Hilda vill ha en katt som Gino! Det syns verkligen på bilderna hur mysigt hon tycker att det är och hur stolt hon är att Gino är och hälsar på henne!    

Inte vill hon han nå´n sköldpadda!


 


 


Gino och kusinerna Tim och Hilda. Underbar trio, eller hur!!  

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards