S*Atoll´s sibiriska katter

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Lotta Liljeström - 14 januari 2011 13:38

Nu närmar sig Sundsvallsutställningen med stormsteg! Lite mer än en vecka kvar bara och jag längtar så! Det ska bli så kul att träffa alla sibbar och deras människor. (Ja det finns ju faktiskt andra trevliga människor på en kattutställning också och det ska bli skoj att träffa dem också)


Igår kväll så fick Gino sitt utställningsbad och det gick jättebra. Som vanligt finner han sig i allt och tycker att det matte gör och är med på är ok, lillhjärtat mitt! Fast inte tror jag att han uppskattade bad, shamponering, massage och föning på samma sätt som jag skulle gjort   


Här kan ni se förändringen från en liten blöt trasa till en skinande ren och fluffig

snygging!



 



  



 

Efter en stund med fönen börjar det bli lite "fluff" i pälsen igen  






   

Riktigt bra blir det inte förrän jag själv fixat det sista på kragen!







 

Så här snygg blev jag!!





I kväll är det Filippes tur att gå på spa!

Men hur var det nu? När var det min tur...?    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kommer jag att skriva om det som händer kring våra sibiriska katter i mitt katteri S*Atoll´s.
Mvh Lotta Liljeström
tel: 070-591 85 51
mail: liljestrom.lotta@telia.com
hemsida: www.atollsibir.com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards